
„Tajemniczy Gość” lub inaczej „Tajemniczy Klient”, to specjalnie przeszkolony audytor, który bada jakość świadczonych usług, np. w lokalu gastronomicznym incognito.
Będąc właścicielem biznesu, nie sposób jest samodzielnie kontrolować prac wszystkich lokali, którymi się zarządza. Wiemy, jak istotna jest dbałość o jakość obsługi klienta i pracy kuchni. Regularne kontole jakości przeprowadzone przez osoby, które znają branżę gastronomiczną, pozwolą na wyłapanie błędów i znalezienie sposobów na usprawnienie pracy poszczególnych lokali, aby zwiększyć przychód. Z tego powodu warto rozważyć skorzystanie z pomocy naszego programu Tajemniczy Gość.
Tajemniczy klient pozwala na dostarczenie wyczerpujących informacji na temat zachowania pracowników oraz, z jakim poziomem obsługi spotyka się gość Twojego lokalu gastronomicznego. Dzięki wizycie tajemniczego gościa dowiesz się:
- czy pracownicy przestrzegają standardów firmy podczas nieobecności właściciela lub managera/kierownika lokalu
- Czy personel jest uczciwy względem właściciela i gości lokalu
- czy pracownicy nie ujawniają tajemnic firmowa
- czy sterowane przez lokal dania spełniają standardy jakości i są przygotowane zgodnie z wytycznymi
- czy lokal jest czysty i spełnia warunki higieniczne
- czy w lokalu jest dobra atmosfera
Jak wygląda audyt tajemni czczego gościa?
Przede wszystkim należy ustalić cele i strategię. Konieczne jest stworzenie formularza audytu z systemem punktowym, który będzie zawierał wszystkie najważniejsze ustalone z klientem elementy do oceny działania wybranego lokalu gastronomicznego. Tajemniczy gość korzysta z usług lokalu tak, jak zwykły klient. Następnie wypełnia ankietę, na podstawie której właściciel lokalu wyciąga wnioski.
Warto dodać, że jednorazowa wizyta może nie dać miarodajnych rezultatów, dlatego rekomendujemy wielokrotne realizowanie wizyt tajemniczego klienta, a uśrednione wyniki, dadzą bardziej realny obraz sytuacji w lokalu.
Dzięki wynikom audytu tajemniczego gościa znajdziesz obszar, nad którym należy popracować. Może się okazać, że konieczne będzie doradztwo gastronomiczne lub szkolenia gastronomiczne, które przełożą się na lepsze wyniki i sukces firmy.
Program „Tajemniczy Gość Premium”
To audyt wzbogacony o materiał audio lub video, co pozwala na jeszcze dokładniejszą weryfikację i ocenę pracy i atmosfery panującej w audytowanej restauracji czy innym lokalu gastronomicznym.
ZarzadzanieGastronomia.pl – to firma, z dużym doświadczeniem w realizowaniu tego typu programów, mająca na swoim koncie przeprowadzenie ponad 7000 audytów Tajemniczego Gościa na terenie całej Polski.