Program “Tajemniczy Gość”

Tajemniczy Gość to nazwa audytora, który jest starannie dobierany i szkolony z tematyki konkretnych wizyt oraz świadczonych usług w danym lokalu gastronomicznym.

Wielu z naszych audytorów jest bezpośrednio związanych z gastronomią.
Podając się za zwykłego Gościa, audytor ocenia jakość obsługi, lokal, dania, itp.. Z perspektywy właściciela biznesu gastronomicznego, nie sposób stale monitorować postaw prezentowanych przez personel. Tajemniczy Gość pozwala na dostarczenie wyczerpującej informacji na temat tego jak zachowują się pracownicy oraz z jaką obsługą spotyka się przeciętny Gość.

Przy pomocy programu Tajemniczy Gość możemy sprawdzić:

  • Czy personel przestrzega ustalonych standardów firmy gdy nie ma menedżera lub właściciela lokalu
  • Czy personel jest uczciwy względem gościa lub właściciela
  • Czy personel nie ujawnia tajemnic służbowych
  • Czy serwowane dania i napoje są powtarzalne
  • Program dostarcza również  fachowej i obiektywnej oceny lokalu pod wieloma innymi aspektami (nie tylko pracy personelu).

Jak przebiegają badania Tajemniczego Gościa:

Audyt, polegający na tym, że firmę sprawdza Tajemniczy Gość jest realizowany według określonego scenariusza. Przede wszystkim, wymaga on stworzenia formularza audytu z systemem punktowym, który będzie obejmował wszystkie istotne i ustalone z właścicielem aspekty i elementy dla danej działalności gastronomicznej. Następnie, dochodzi do wizyty, której rezultatem jest uzupełniona ankieta – raport, zawierający wyczerpujące informacje na temat przebiegu audytu.

Warto przy tym pamiętać, że wizyta Tajemniczego Gościa nie musi być incydentalna – w celu uzyskania miarodajnych i wartościowych informacji realizuje się wielokrotne wizyty, z których później wyciąga się uśrednione wyniki, np. w wartościach procentowych. Badania tego typu najlepiej połączyć ze szkoleniami gastronomicznymi bądź doradztwem gastronomicznym – chodzi bowiem o podniesienie jakości usług i wdrożenie lepszych rozwiązań, które z czasem przełożą się na wyższe wyniki i sukces firmy.

Co można sprawdzić przy wdrożeniu Programu Tajemniczy Gość:

  • Sprawdzenie jakości usług w hotelu
  • Sprawdzenie jakości usług w restauracji, kawiarni, barze itp.
  • Sprawdzenie usług w podczas dostawy do domu lub biura
  • Sprawdzenie usług, ofertowych, bankietowych i cateringowych (telefonicznie lub na miejscu)

Oferujemy również audyty Tajemniczego Gościa Premium  – czyli wyżej opisane audyty wzbogacone o dodatkowe instrumenty.
W wariancie “Premium”, audyt jest realizowany z udziałem urządzeń video i audio, dzięki którym właściciel lub menedżer otrzymuje jeszcze dokładniejszą dawkę informacji oraz możliwość zweryfikowania konkretnych przykładów zachowań oraz sytuacji, jakie miały miejsce podczas audytu.

GastroWiedza.pl – to firma, z dużym doświadczeniem w realizowaniu tego typu programów, mająca na swoim koncie przeprowadzenie ponad 7000 audytów Tajemniczego Gościa na terenie całej Polski.

Jak możemy Ci pomóc?

Wystarczy, że do nas napiszesz, a my skontaktujemy się z Tobą.

“Oceniamy bardzo pozytywnie rzetelność firmy GastroWiedza.pl i polecamy firmę jako solidnego i wiarygodnego Wykonawcę.”

Polonia Palace Hotel
Paweł Lewtak
Dyrektor Generalny
Polonia Palace Hotel