
Referencja od Polonia Palace Hotel
Hotele Warszawskie „Syrena" Sp. z o. o. współpracują z firmą Gastro Wiedza. pl nieprzerwanie od września 2015 roku.
Głównym celem współpracy jest podniesienie jakości obsługi Gości w restauracjach Hoteli Warszawskich „Syrena", które skupiają w obecnej chwili trzy hotele: Polonia Pałace Hotel, Hotel Metropol i Hotel MDM. Dla osiągnięcia tego celu konieczne jest profesjonalne i kreatywne doradztwo oparte na dużej znajomości, zarówno teoretycznej jak i praktycznej rynku gastronomicznego.
W tym celu zostały przeprowadzone szkolenia z zakresu obsługi Gościa, które spotkały się z dużym zainteresowaniem i uznaniem słuchaczy. Wynikiem przeprowadzenia szkolenia z obsługi jest widoczna poprawa jakości relacji naszego personelu z Gośćmi, co widać, w jakości sprzedaży sugerowanej, rozwiązywaniu trudnych sytuacji i ogólnej relacji z osobami odwiedzającymi nasze lokale. Pan Marcin Dyrda - trener prowadzący szkolenie potrafił nawiązać dobry kontakt z uczestnikami, a otwarty i interaktywny charakter zajęć sprawił, że każdy mógł poruszyć nurtujące go problemy i omówić je podczas szkoleń.
Jako kontynuacja programu szkoleniowego został wdrożony również przez firmę GastroWiedza.pl program Tajemniczego Gościa, sprawdzający stosowanie omawianych na szkoleniu standardów, zasad i technik obsługi Gościa.
Praca zlecona firmie GastroWiedza.pl wykonywana jest w sposób staranny, rzeczowy, a nade wszystko profesjonalny. Jesteśmy bardzo zadowoleni, z jakości prowadzenia zleconych projektów, jak rówmez z zaangażowania, łatwości współpracy oraz dyspozycyjności, czego rezultatem jest dalsza kontynuacja współpracy. Szczególnie cenimy fakt, iż doradztwo uzyskiwane z GastroWiedza. pl to nie tylko gotowe projekty pomysły, ale również inspiracja zmian pro klienckich w wielu obszarach naszej spółki.
Oceniamy bardzo pozytywnie rzetelność firmy GastroWiedza.pl polecamy firmę jako solidnego i wiarygodnego Wykonawcę.